Jau rašėme ir kalbėjome apie šabloninių el. parduotuvių privalumus ir trūkumus. Tačiau, kuo naudingas ir rekomenduotinas unikalus dizainas ir programavimas?
Daugumą klientų dažniausiai atbaido dideli naujos el. parduotuvės su unikaliu dizainu ir programavimu kaštai. Klientai dažnai nesupranta, kodėl turėtų mokėti daug už, atrodo, tai, ką galėtų turėti nusipirkę šabloną vos už 140 Eur.
Šiame įraše būtent tai ir bandysime atskleisti.
Lietuvoje neįprasta dirbti pagal užsienio standartus, o mažoms ir vidutinėms verslo įmonėms siūlomi sprendimai ne tokie, kokie turėtų būti, bet menkaverčiai ir nekuriantys joms naudos. Galbūt dėl to neretai įmonės savininkas ar atsakingas asmuo nesupranta, kokią tiesioginę naudą jam suteiktų unikalus sprendimas lyginant su šabloniniu.
Daugiau apie tai skaitykite mūsų praeitame įraše.
Kurti unikalų projektą verta tik atlikus analizę.
Prieš unikalų programavimą reikia atlikti detalią kliento verslo procesų, prekių linijos bei konkretaus būsimojo pirkėjo analizę. Įmonėms tokie pasiūlymai vis dar neįprasti, tačiau tai vienas esminių sėkmingos el. parduotuvės kūrimo etapų.
Imdamiesi projektų, pateikiame klausimynus, atliekame konkurentų analizę, todėl iš anksto:
Tik išanalizavę ir atlikę poreikių analizę, galime būti užtikrinti, kad neprašausime ir neeikvosime laiko bei finansinių kaštų be reikalo. Negeneruojanti pardavimų el. parduotuvė – niekam nereikalinga.
Prekės ženklas – tai kiekvienos įmonės esminė dalis. Coca-Cola ar McDonald’s iš esmės generuoja pardavimus vien tik dėl prekės ženklo ir nieko daugiau. Jų produkcija nėra kažkuo išskirtinė ar pranašesnė, tačiau jie yra lyderiai dėl stipraus prekės ženklo, kuris nuolat reklamuojamas bei stiprinamas.
Unikalus el. parduotuvės dizainas suteiks prekės ženklui didesnę vertę. Nebūsite dar viena el. parduotuvė, atrodanti taip pat (šablonus galima įsigyti neribotais kiekiais), todėl nereikės bijoti, kad dar kažkas ar galbūt konkurentas, kopijuodamas jus, pasinaudos tokiu pačiu el. parduotuvės įvaizdžiu.
Unikalus dizainas leidžia atitolti nuo standartinių ir nuobodžių el. parduotuvių, kurios iš esmės visos yra šabloniniai dizainai. Šablonai nebūna unikalūs, nes jų niekas nepirktų. Jie visi vienodi, iš esmės skiriasi tik spalva ir tam tikras išdėstymas.
Kurdami unikalaus dizaino el. parduotuvę, mes ne tik prisitaikome prie konkretaus jūsų prekės ženklo, bet ir pritaikome naujausias dizaino tendencijas, vartotojo sąsajos praktikas konversijos optimizavimui bei galime taikyti nestandartinius sprendimus – būti išskirtinai ir nukonkuruoti šablonus.
Dažnai pasitaiko, kad šabloniniai sprendimai tik dalinai pritaikyti mobiliajai aplinkai. Šablonų kūrėjai nepasirūpina geresniu, tinkamesniu turinio išdėstymu mobiliojoje aplinkoje, nes tai jiems – kaštų švaistymas.
Kurdami unikalų dizainą, atsižvelgiame į mobilius vartotojus. Pavyzdžiui, JAV beveik 50 % pirkimų atliekama mobiliaisiais įrenginiais, Lietuvoje iki 30 % žmonių el. parduotuves lanko taip pat jais.
Atlikdami unikalų programavimą pagal gautus analizės rezultatus, programuotojai gali sukurti išskirtinį krepšelio pirkimo procesą, pritaikytą išskirtinai tik jums ir jūsų konkrečiai prekių linijai.
Skiriasi ne tik prekių grupės, bet ir pirkėjai, todėl jiems reikia specifinių sprendimų – kad nekiltų klausimų, kaip įsigyti prekę, apie pristatymo, apmokėjimo būdus ir kt.
Šabloninių sprendimų pirkimo procesas yra standartinis PrestaShop ir niekuo neišskirtinis. Tas pats galioja ir kitiems puslapiams: prekių bei kategorijų. Atlikdami unikalų programavimą, viso to išvengiame ir orientuojamės į konkrečius rezultatus, t. y. pardavimus, o ne vien el. parduotuvės turėjimą.
Unikalus programavimas – klaidų taisymas, kokybės garantas, pigesnis išlaikymas bei tobulinimas ilguoju periodu
Pirkdami šabloną, niekada nebūsite tikri, kad sistema veiks taip, kaip demo aplinkoje, kol to šablono neįsigysite ir neįsidiegsite. Unikalus programavimas ir sudaryta specifikacija – 100 % garantija, kad el. parduotuvė veiks taip, kaip norite. Kartu su unikaliu sprendimu dažniausiai (pas mus – visada) gaunate garantiją nemokamam klaidų taisymui bei esate užtikrinti (pasirinkę tinkamus rangovus), kad plėsti, tobulinti ir keisti el. parduotuvę ateityje bus daug pigiau nei koreguoti šabloninį sprendimą.
Unikaliai programuojant žvelgiama į ateitį turint omenyje, kad anksčiau ar vėliau gali tekti pridėti tam tikrų papildomų funkcijų. Ilguoju periodu unikalios el. parduotuvės išlaikymas bei tobulinimas dažniausiai yra pigesni.
Šiais laikais jokia el. parduotuvė neapsieina be mažiausiai dviejų integracijų: pristatymo paslaugų bei apmokėjimo variantų.
Kartu vis daugiau klientų supranta, kad mechaninis likučių stebėjimas bei atnaujinimas yra neracionalus. Vis dažniau klientai nori įsidiegti automatinę likučių bei prekių sinchronizaciją, taip pat užsakymus tiesiogiai sujungti su savo buhalterinėmis sistemomis.
Pagrindiniai aspektai: