https://www.alibaba33.com/
Unikalaus dizaino ir programavimo privalumai prieš šablonus

Unikalaus dizaino ir programavimo privalumai prieš šablonus

Jau rašėme ir kalbėjome apie šabloninių el. parduotuvių privalumus ir trūkumus. Tačiau, kuo naudingas ir rekomenduotinas unikalus dizainas ir programavimas?

Daugumą klientų dažniausiai atbaido dideli naujos el. parduotuvės su unikaliu dizainu ir programavimu kaštai. Klientai dažnai nesupranta, kodėl turėtų mokėti daug už, atrodo, tai, ką galėtų turėti nusipirkę šabloną vos už 140 Eur.

Šiame įraše būtent tai ir bandysime atskleisti.

Lietuvoje neįprasta dirbti pagal užsienio standartus, o mažoms ir vidutinėms verslo įmonėms siūlomi sprendimai ne tokie, kokie turėtų būti, bet menkaverčiai ir nekuriantys joms naudos. Galbūt dėl to neretai įmonės savininkas ar atsakingas asmuo nesupranta, kokią tiesioginę naudą jam suteiktų unikalus sprendimas lyginant su šabloniniu.

Šabloninių sprendimų trūkumai (trumpai)

  • nusipirktame šablone esančios klaidos, kurių taisymas kainuoja;
  • nepatogus ir sudėtingas valdymas;
  • nepritaikyta prie prekės ženklo ar spalvinės gamos (pritaikymas vėlgi kainuoja);
  • pernelyg standartiška;
  • brangesnis išlaikymas ilguoju periodu.

Daugiau apie tai skaitykite mūsų praeitame įraše.

Atliekama projekto analizė

Kurti unikalų projektą verta tik atlikus analizę.

Prieš unikalų programavimą reikia atlikti detalią kliento verslo procesų, prekių linijos bei konkretaus būsimojo pirkėjo analizę. Įmonėms tokie pasiūlymai vis dar neįprasti, tačiau tai vienas esminių sėkmingos el. parduotuvės kūrimo etapų.

Imdamiesi projektų, pateikiame klausimynus, atliekame konkurentų analizę, todėl iš anksto:

  • Žinome kliento tikslus kuriant el. parduotuvę (jų būna keletas tipų). Priklausomai nuo jų orientuojamės į el. parduotuvei iškeliamus uždavinius.
  • Numatome potencialaus pirkėjo charakteristiką (personas). Nustatome demografinius ir kt. būsimojo pirkėjo bruožus, pagal kuriuos taikome dizaino ir pirkimo proceso pokyčius nuo standartinių šablonų.
  • Išsiaiškiname ir aptariame kliento verslo problemas. Dažniausiai vien tik sukelti prekes ir jas parduoti nėra taip paprasta. Klientų sandėliuose prekių trūksta, tam tikrų prekių jie turi tik laikinai arba jos užsakomos, dažnai tam tikrų prekių užsakyti negalima, o jos vaizduojamos tik katalogo principu, ir kt.
  • Sprendžiame trečiųjų šalių sujungimo problemas. Lietuvoje vis dar naudojamos pasenusios ir nepatogios atsargų valdymo ir buhalterinės apskaitos sistemos, o sujungimas su jomis neretai yra Achilo kulnas.
  • Atliekame konkurentų analizę. Kuo mes išskirtiniai? Ką darome kitaip nei konkurentai, kokie jų pranašumai bei trūkumai?

Tik išanalizavę ir atlikę poreikių analizę, galime būti užtikrinti, kad neprašausime ir neeikvosime laiko bei finansinių kaštų be reikalo. Negeneruojanti pardavimų el. parduotuvė  – niekam nereikalinga.

Unikalus dizainas – didesnė prekės ženklo vertė

Prekės ženklas – tai kiekvienos įmonės esminė dalis. Coca-Cola ar McDonald’s iš esmės generuoja pardavimus vien tik dėl prekės ženklo ir nieko daugiau. Jų produkcija nėra kažkuo išskirtinė ar pranašesnė, tačiau jie yra lyderiai dėl stipraus prekės ženklo, kuris nuolat reklamuojamas bei stiprinamas.

Unikalus el. parduotuvės dizainas suteiks prekės ženklui didesnę vertę. Nebūsite dar viena el. parduotuvė, atrodanti taip pat (šablonus galima įsigyti neribotais kiekiais), todėl nereikės bijoti, kad dar kažkas ar galbūt konkurentas, kopijuodamas jus, pasinaudos tokiu pačiu el. parduotuvės įvaizdžiu.

Unikalus dizainas – nestandartiniai sprendimai, naujausios tendencijos ir mados

Unikalus dizainas leidžia atitolti nuo standartinių ir nuobodžių el. parduotuvių, kurios iš esmės visos yra šabloniniai dizainai. Šablonai nebūna unikalūs, nes jų niekas nepirktų. Jie visi vienodi, iš esmės skiriasi tik spalva ir tam tikras išdėstymas.

Kurdami unikalaus dizaino el. parduotuvę, mes ne tik prisitaikome prie konkretaus jūsų prekės ženklo, bet ir pritaikome naujausias dizaino tendencijas, vartotojo sąsajos praktikas konversijos optimizavimui bei galime taikyti nestandartinius sprendimus – būti išskirtinai ir nukonkuruoti šablonus.

Unikalus dizainas – tinkamas vaizdas mobiliojoje aplinkoje

Dažnai pasitaiko, kad šabloniniai sprendimai tik dalinai pritaikyti mobiliajai aplinkai. Šablonų kūrėjai nepasirūpina geresniu, tinkamesniu turinio išdėstymu mobiliojoje aplinkoje, nes tai jiems – kaštų švaistymas.

Kurdami unikalų dizainą, atsižvelgiame į mobilius vartotojus. Pavyzdžiui, JAV beveik 50 % pirkimų atliekama mobiliaisiais įrenginiais, Lietuvoje iki 30 % žmonių el. parduotuves lanko taip pat jais.

Unikalus programavimas – optimizacija konversijai

Atlikdami unikalų programavimą pagal gautus analizės rezultatus, programuotojai gali sukurti išskirtinį krepšelio pirkimo procesą, pritaikytą išskirtinai tik jums ir jūsų konkrečiai prekių linijai.

Skiriasi ne tik prekių grupės, bet ir pirkėjai, todėl jiems reikia specifinių sprendimų –  kad  nekiltų klausimų, kaip įsigyti prekę,  apie pristatymo, apmokėjimo būdus ir kt.

Šabloninių sprendimų pirkimo procesas yra standartinis PrestaShop ir niekuo neišskirtinis. Tas pats galioja ir kitiems puslapiams: prekių bei kategorijų. Atlikdami unikalų programavimą, viso to išvengiame ir orientuojamės į konkrečius rezultatus, t. y. pardavimus, o ne vien el. parduotuvės turėjimą.

Unikalus programavimas – garantija klaidoms, kokybės garantas, pigesnis išlaikymas bei tobulinimas ilguoju periodu

Unikalus programavimas – klaidų taisymas, kokybės garantas, pigesnis išlaikymas bei tobulinimas ilguoju periodu
Pirkdami šabloną, niekada nebūsite tikri, kad sistema veiks taip, kaip demo aplinkoje, kol to šablono neįsigysite ir neįsidiegsite. Unikalus programavimas ir sudaryta specifikacija – 100 % garantija, kad el. parduotuvė veiks taip, kaip norite. Kartu su unikaliu sprendimu dažniausiai (pas mus – visada) gaunate garantiją nemokamam klaidų taisymui bei esate užtikrinti (pasirinkę tinkamus rangovus), kad plėsti, tobulinti ir keisti el. parduotuvę ateityje bus daug pigiau nei koreguoti šabloninį sprendimą.

Unikaliai programuojant  žvelgiama į ateitį turint omenyje, kad anksčiau ar vėliau gali tekti pridėti tam tikrų papildomų funkcijų. Ilguoju periodu unikalios el. parduotuvės išlaikymas bei tobulinimas dažniausiai yra pigesni.

Unikalus programavimas – tinkamas sujungimas su trečiųjų šalių sistemomis

Šiais laikais jokia el. parduotuvė neapsieina be mažiausiai dviejų integracijų: pristatymo paslaugų bei apmokėjimo variantų.

Kartu vis daugiau klientų supranta, kad mechaninis likučių stebėjimas bei atnaujinimas yra neracionalus. Vis dažniau klientai nori įsidiegti automatinę likučių bei prekių sinchronizaciją, taip pat užsakymus tiesiogiai sujungti su savo buhalterinėmis sistemomis.

Unikalaus dizaino ir programavimo trūkumai

Pagrindiniai aspektai:

  • Brangūs pradiniai kaštai. Pradinis el. parduotuvės sukūrimas vienu metu pareikalauja didelių finansinių kaštų.
  • Ilgas įėjimas į rinką (visi etapai užtrunka, jei atliekami tinkamai). Kokybiškos el. parduotuvės sukūrimas gali užtrukti nuo 2 iki 6 mėnesių.
  • Reikia įsitraukti į el. parduotuvės kūrimo procesą ir patiems užsakovams.
  • Reikia įdėti nemažai darbo. Klausimynų pildymas, pagalba atliekant analizę, sprendimų priėmimas ir kt.
  • El. parduotuvei pradėjus veikti, rekomenduojama skirti vieną darbo vietą jos priežiūrai. Mūsų praktika rodo, kad visi sėkmingi projektai reikalauja daug laiko ir priežiūros. Geriausiai šiuo tikslu skirti vieną darbo vietą (kad ir pusės etato).
  • Tinkamų rangovų paieška. Tinkamų programuotojų ir profesionalų komandos pasirinkimas yra ne ką mažiau lengvas darbas nei surasti tinkamą darbuotoją savo įmonei.
  • Supratimas, kad el. parduotuvė yra nuolatinis darbas.

Apžvelkite mūsų darbo procesą:

PrestaShop darbo procesas