VERTYBĖ: rezultatas

VERTYBĖ: rezultatas

Šiais laikais įmonės besislepiančios už gražiai nupieštomis viską priimančiomis vertybėmis dažnai susiduria su situacijomis, kuomet per du metus tesugeba sudiegti standartinį PrestaShop. Dar kitos įmonės moka gražiai pakalbėti, tačiau galų gale rezultatas būna visiškai priešingas. Buvimas efektyviems nereiškia „daryti daug“, tai reiškia „daryti tai, ką reikia“.

Užduosime Jums klausimą: kuomet ateinate į kirpyklą, ar norite atsigerti taurės šampano, pasėdėti ir pakalbėti apie paskalas? Taip, tai malonu. Geras aptarnavimas visada yra pridėtinė vertė. Tačiau, jeigu Jums įpila šampano, pasodina į odinį krėslą, pamasažuoja nugarą, bet apkerpa kreivai, ar liksite patenkintas? Tikime, kad ne.

Dėl šios priežasties mes pirmiausia orientuojamės į rezultatą ir tik vėliau į apipavidalinimą.

VIENO LANGELIO PRINCIPAS

Blogiausia, kuomet įmonės patampa korporacijomis ir tam, kad gautum atsakymą projektų vadovas turi nubėgti pas programuotoją, o tada po poros dienų sugrįžti. Ar nepabosta tiesiog negauti atsakymų į paprastus klausimus? Ar nepabosta bendrauti su tais, kurie nenusimano toje srityje, kurioje dirba?

Investuojame į darbuotojų mokymus tiek, jog užtikrintumėme vieno langelio principą. Mūsų darbuotojai bendraujantys su klientais apmokyti reikšmingų techninių žinių arba yra universalūs specialistai, kurie čia ir dabar suteiks konsultaciją, nes tik taip įmanomas rezultatas.

SUSITARIMAS, KO MES SIEKIAME

Rezultatą dažnai interpretuoja žmonės skirtingai. Kaip optimaliais kaštai pasiekti tai, ko norite?

Jeigu esate IKEA, Jūsų pagrindinis tikslas yra ne turėti geriausią el. parduotuvę pasaulyje, tačiau kurti išskirtinio dizaino, per panaudojamus baldus pigiai. Bet el. komercijos vis gi reikia?

Jeigu esate LIDL, Jums nereikia pačios gražiausios el. parduotuvės pasaulyje. Bet norite, jog Jūsų prekyvietėje nebūtų eilių ir kainos būtų pigiausios?

Mes atsakysime, kaip pasiekti nepametant Jūsų veiklos modulio ir rezultatų.

Patarsime nebrukdami nereikalingų perteklinių sprendimų.

Darysime tas, kas reikalinga dabar, bet paaiškinsime, kur galite sutaupyti ar išlošti ateityje.

Užtikrinsime, kad ilguoju periodu turėsite geriausią rezultatą arba suprasite, ką prarandate, jei nuspręsite elgtis kitaip.

MES GRIEŽTAI SAKOME NE „MEDIOCRACY“

Rezultatas, kurį atiduodame, net jeigu užtrunka ilgiau ir pareikalauja vieno žingsnio daugiau, visuomet turi būti toks, kad sukurtų vertę. Mes griežtai sakome ne buvimui vidutinybe ar vidutiniškam rezultatui. Mūsų įmonės kultūra įgyvendino 7 taisykles, kurių pirmoji „jokios šūdmalos“. Nekokybiškas darbas verčia teisintis, o mūsų komandos viduje pasiteisinimai nepriimami. Mes tiesiog darome. Jei suklystame, pasitaisome ir klaidų nebekartojame.

Džiaugiamės, kad mūsų vertybės nėra tik paiki žodžiai, nes visa tai yra susieta su kiekvieno darbuotojo rodikliais, atlygio sistema. O samdos procese netgi atskiras pokalbis skiriamas iki įdarbinant patikrinti mūsų darbuotojo vertybinį pagrindą, nes rezultatas, kurio siekiame turi būti kokybiškas.