VERTYBĖ: vienu žingsniu daugiau

VERTYBĖ: vienu žingsniu daugiau

Mūsų įmonės vadovas Ričardas Šmaižys sukūrė PrestaRock augdamas nuo tiesiog programuotojo iki įmonės vadovo. Šiandien PrestaRock vis dar nėra verslas tikrąją to žodžio prasme, nes mūsų komandos pagrindinis tikslas yra tinkamai aptarnauti klientus ir jiems sukurti vertę, t.y. uždirbti pinigus. Tikime, jog sukurdami vertę klientui gausime ir teisingą kompensaciją už savo darbą.

Ar girdėjote apie tas įmones, kur už kiekvieną smulkmeną reikia mokėti? Juokais sako, kiekvienas piršto pakėlimas ir tas kainuoja. Kuomet tavo požiūris yra sutelkta į visų pirma geriausios paslaugos suteikimą ir aptarnavimą el. parduotuvės tiek iš verslo, tiek iš techninės pusės, gali sau leisti žengti žingsniu daugiau. Ką turite omenyje, sakysite?

Žengti vienu žingsniu daugiau reiškia kiekviename žingsnyje padaryti geriau nei galėtum, nesvarbu ar tau už tai moka, ar ne. Tiesiog… Vienu žingsniu daugiau.

Mes nesame tik techninis vykdytojas, bet ir esame tie, kurie pasako, kaip apskritai reikėtų daryti el. komerciją.

  1. Jeigu kreipiatės į mus, sužinosite, kaip pasirinkti teisingai vykdytoją. Galbūt tai būsime net ne mes.
  2. Jeigu kreipsitės į mus ir ieškosite geriausio architektūrinio sprendimo, mes patarsime ir pasakysime, koks jis turi būti.
  3. Jeigu Jums kažkas mėgino parduoti Jums nereikalingą paslaugą, mes taip ir pasakysime.
  4. Jeigu esate naujokas el. komercijoje, dirbdamas su mumis suprasite jos principus.
  5. Jeigu esate vadovas ieškantis produkto vadovo darbui su e-komerciją, pasakysime, kokio žmogaus reikia.
  6. Jeigu klientas nesuprato iš pirmo karto, paaiškinsime dar kartą su video ir išsamia instrukcija.
  7. Jeigu žinome, kad suklydome, užfiksuosime tai, kaip „techninę skolą“ (angl. technical debt) ir pasitaisysime apie tai net klientui nežinant.
  8. Jeigu klientui teikiame konsultaciją, atsakysime į visus klausimus dar nespėjus jų užduoti.
  9. Jeigu Jums netiks mūsų siūlomi sprendimai, mes tiesiog nedarysime ir rekomenduosime, kur kitur kreiptis.

Jau nebesuskaičiuojame, kiek nemokamų auditų, analizių ir konkurentams suteiktų bei nukopijuotų patarimų suteikėme. Vieno čipsų startuolio savininkas susitikimo metu teigė, jog mūsų gautą auditą laiko pasidėjęs kiekvieną dieną šalia savo kompiuterio stalo ir skaito lyg bibliją. Pasirinkę konkurentus susikūrė el. parduotuvę pigiau, o vėliau sugrįžo. Tikime, jog darymas vienu žingsniu  daugiau net tada, kai mums neapsimoka yra raktas į partnerystę.

O savo darbuotojų įmonės kultūroje susietoje su atlygio sistemoje pirmąją dieną įsidarbinusiems sakome, jog turi matyti ne tik savo daržą, bet ir plačiau. Kiekvienas darbuotojas žino, jog pamatęs klaidą ar blogybę privalo bent jau apie ją pranešti. Kiekvienas darbuotojas supranta, kad turi stebėti ir matyti savo darbą plačiau.

  • Jeigu esi programuotojas, turi suprasti ir kas yra geras dizainas
  • Jeigu esi testuotojas, turi išmanyti ir projektų valdymą
  • Jeigu esi analitikas, turi išmanyti ir įmonės procesus
  • Jeigu esi vadovas, turi suprasti kliento lūkesčius ir ne tik.

Džiaugiamės, kad mūsų vertybės nėra tik paiki žodžiai, nes visa tai yra susieta su kiekvieno darbuotojo rodikliais, atlygio sistema. O samdos procese netgi atskiras pokalbis skiriamas iki įdarbinant patikrinti mūsų darbuotojo vertybinį pagrindą, ar žvelgiame vienoda kryptimi.