Palaikymo sutartis užtikrins nuolatinę el. parduotuvės techninę priežiūrą, laiku atliekamus naujinimus ir neribotas konsultacijas visais su PrestaShop el. parduotuve susijusiais klausimais. Palaikymo sutartis užtikrina mūsų reagavimą į kritines bėdas vos per 1 val. ir išskirtinį dėmesį.
UžsisakytiTai serveris ir jo priedai esantys duomenų centre. Šią paslaugą teikia talpinimo (angl. hosting) įmonės, pavyzdžiui, Dedikuoti.lt, Hostex, Baltneta ir kt. Jie yra atsakingi už kompiuterio techninės įrangos trikdžius, interneto pasiekiamumą (kabeliai, srautas, elektra ir kt.) ir pan.
Taip vadinamą „geležį“ reikia sukonfigūruoti ir paruošti, įdiegti serveriui reikalingą programinę įrangą ir operacinę sistemą, ją sukonfigūruoti ir paruošti darbui, apsaugoti nuo įsilaužimų ir neteisėtos prieigos. Viso serverio gyvavimo metu stebimas serverio darbas ir apkrovimas, esant reikalui, atliekamos optimizacijos, kuriamos atsarginės kopijos, saugoma, prižiūrima – visa tai serverių administratorių darbas.
Mūsų atliekami darbai aptariami palaikymo sutartyje: PrestaShop internetinės parduotuvės priežiūra, neribotos konsultacijos PrestaShop naudojimosi klausimais, nemokamas klaidų taisymas ir saugumo atnaujinimai, greitaveikos, konkurentų auditai ir PrestaShop programinės įrangos optimizacijos stabiliam darbui, reagavimas į problemas iki 1 val. darbo metu, importų ir sinchronizacijos stebėsena ir tikrinimas nepertraukiamam darbui.
Dalys, kurias apima mūsų El. parduotuvės palaikymo sutartis